
Opiniones sobre Payless Power
Lee las opiniones de los clientes de Payless Power
1-star for Customer Service. I spoke with a customer service agent and two different supervisors, and none of them would refund the $20 late fee on my first bill due to a misunderstanding on my automatic payment setup. I immediately paid the bill when I was notified that the bill was not automatically paid. I thought auto-pay was set up, learned it wasn’t, paid my bill immediately, signed up for auto-pay for future bills, and then asked them to please remove the late fee due to a misunderstanding on my automatic payment setup. Everyone that I asked denied the request. To me, this is no way to treat a brand new customer. I’m very surprised that their customer service was this poor.
Chris V.
in Houston
Publicado el November 07, 2024
Response: Mr. Van Velson, Your comments state that you asked for your late fee to be waived because you though you had enrolled for autopay however the autopayment was not processed. A supervisor reviewed the account and refused to waive the fee. Upon further review, the decision has been made to waive the fee and you will now see your balance due has been adjusted. Feel free to call us at 888 963 9363 for more details. Published on August 26, 2024
This company charges me $400 a month for a one-bedroom house with one person living in it 400 a month My bill should never be over 180 and that’s in the hottest of months in West Texas this company is taking advantage of people with lower credit scores and having to use this no way in the world I should ever be paying $400 a month for the size of my house It’s morally wrong.
Ashley G.
in San Angelo
Published on November 07, 2024
Response: Hello- Your comments state that you live in a small home and feel like you were over charged this summer. Its understandable that you may feel this way in the middle of a record-breaking summer. Please note that your plan is a fixed rate contracted plan meaning that your rate is locked in. We cannot raise the rate. The variation in what you pay is based on the amount of power you use daily. Also please note that Payless Power does not own your meter or perform your meter reads. This is done by your Utility , AEP Texas. This means that your usage would be the same regardless of the provider your select . You do have the ability to audit your meter reads to ensure that your electric company is billing you accurately. You can do this by enrolling free of charge at www.smartmetertexas.com. Published on November 07, 2024
I have reached out to Payless Power Customer Service to try and get a very important matter resolved more than three times now (I have record of all three requests) and I have still yet to receive a response from anyone. Extreme carelessness and very poor customer service.
Haley H.
in Spring
Published on November 07, 2024
Response: Ms Houle, Our records show that a supervisor responded to your issue on 30 minutes after you posted your review. Please let us know if you need additional assistance. 888 963 9363. Published on November 07, 2024
They have my worst customer service ever my lights were disconnected after I was told I had 10 days to pay them smh they also close at 5pm and their voice automated system is broken it won’t even let you make a payment
Maksym K.
in Dallas
Published on November 07, 2024
Response: Hello- Your comments state that you were disconnected with out proper notice and you were not able to make a payment to reconnect using the automated service. Our records show that disconnection notice was issued to you on 7/27/24 which advised that your account would need to be paid in full by 8/6/24 in order to avoid disconnection . No Payment was made however Payless Power could not disconnection due to a heat advisory in your area. The date of your disconnection on 9/4/24 was the first available date that you were eligible for disconnection due to the 7/27/24 letter. You did receive another invoice and subsequent disconnection notice as well and that letter advised that you would be disconnected if you do not pay that invoice by 9/13 however this did not override your initial notice. I do see that you made numerous attempts to make payments via credit card after your were reconnected however most of these were declined. Please note that the billing address on your card must match that on your Payless Power account if you are trying to use the automated phone system. You can add the card’s specific billing address if you use the My Account portal to add a card. Published on November 07, 2024
The company has a switch hold on a rental property and is refusing to remove it because I, the owner of the property, am not the account holder.
Juan G.
in Pharr
Published on November 07, 2024
Response: Mr. Gonzalez- If you are the owner of the property and provide documentation (including a signed affidavit ) showing this the switch-hold can be removed. However, if there is other associations linking you to the tenant then you may be responsible for paying off the remaining any unpaid deferred payment plan balance or tampering charges in order to lift the hold. Feel free to contact us at 888 963 9363 to discuss these options. Published on November 07, 2024
I recommend this light because it’s amazing and great and awesome
Mia H.
in Mission
Published on August 26, 2024
Response: Thank you, Mia- We are honored to serve your household. Published on August 26, 2024
I want to know how I can pay my Payless power online and how can I login to my account
Rico F.
in Corsicana
Published on August 26, 2024
Response: Mr Falsario , There is a link to your Payless Power My Account Portal on your daily messages . You can also pay 24/7 through our automated system by calling 888 963 9363 and following the prompts. Thank you for the opportunity to server your home. Published on August 26, 2024
I would give 0 stars of I could. They lie to you it’s not 40$ to connect lights. Even though website says so. They don’t hold true to what they advertise. Not only does their website claim it other websites that advertise for them claim so as well. When I called to confirm the representative confirmed the 40$ start up fee. I just needed a quick set up to my new place until I got paid because my apartment was done sooner than I expected. No lights by the next morning so I called back and they said that I have to pay 35$ more or my service would not be connected. Offered to refund and cancel but I would have to wait 7/10 days for refund. I have a 1 and 3 year old in AUGUST IN TEXAS. All because they’re greedy and refused to just tell me it’s 75$ start up. I could’ve took my money to a company who could’ve met my needs. Now I have to figure out how to make things work for a week. Instead of them taking responsibility for their mess up. They decided that it’s my fault and I have to come up with the money or it’s the heat until I do.
Joseph P.
in Houston
Published on August 26, 2024
Response: Mr Page, You have stated that you were advised that the cost to start service was $40 when it in fact was $75. Our records show that a supervisor was able to review your situation and adjust your account so that you able to get your service started the following day. Thank you for your patience . We do realize the hardship that this issue caused and have taken steps to prevent any future occurrences. Published on August 26, 2024
If the website access is down or not working; the customer service phone line has no attendees on a Saturday, how are customers to pay a bill? Not a happy camper this morning!! Rev Jones
Judy J.
in Fort Worth
Published on August 26, 2024
Response: Reverend Jones- We apologize for any inconvenience. Please note that our hours of operation are from 9:00 AM to 5:00 PM Monday- Friday. Customer Care has traditionally been open on Saturday during those same hours however , starting on 9/7/24 we will close our phone support center on Saturdays and Sunday. Email support from 9:00 AM to 5:00 PM on Saturday and from 11:00 Am to 8:00 PM on Sunday will still be available. Published on August 26, 2024
Definitely not happy.** Just received an email stating that I have only 2 days left on my account, when I was told by the representative that I had in Total 30-35 days on my account with a new account/address. Which would roll over into the next month. So how is it that I’m losing a week or a little more, we’ve only had 2-2½ weeks of electrical use.
Amanda A.
in Killeen
Published on August 26, 2024
Response: Ms Alvarado, To summarize, you are unhappy because you were initially advised that your first payment would last you 30-35 days but you quickly received a message stating that you had 2 days left. Your concern is definitely understandable, and we will review the calls of the folks you spoke with to ensure that customers are not being assured of any particular timeframe. Please note that pre-paid service is similar to filling your car up with gas. The distance you drive, the speed and other factors determine how quickly you empty the tank. It’s the same with pre-paid power. Please visit your Payless Power my account portal for a daily summary of your charges or give us a call at 888 963 9363 and we can review it with you in detail. 888 963 9363 Published on August 26, 2024
Lo que dicen nuestros clientes
¡Vea por qué nuestros clientes dicen que somos el mejor proveedor de electricidad en Texas!
Me preocupaba conseguir electricidad para mi casa a través de una compañía de prepago. Estuve llamando a varias compañías para consultar las diferentes tarifas y luego tuve que pasar por la moles…
Christine M. en Killeen
Llevo varios años con esta compañía y me siento muy satisfecho desde entonces. Incluso cuando me mudé, hicieron que esta situación normalmente estresante fuese y nada problemática La recomiendo…
Julia L. en Webster
Llevo 2 años disfrutando del servicio. Al principio, este servicio iba a ser temporal, pero al ser tan eficaz para mí, decidí mantenerlo a largo plazo. Soy un cliente satisfecho.
Kalandra H. en McKinney
Acerca de Payless Power
Payless Power quiere ser su compañía de electricidad de Texas.
Independientemente de que viva en una ciudad grande o en un pueblo pequeño, ¡podemos ahorrarle dinero! ¿Dónde suministramos electricidad en Texas? Brindamos nuestro servicio a clientes de más de 400 comunidades desreguladas de Texas. Trabajamos con las principales compañías de electricidad de todo el estado de Texas para ofrecer electricidad sin depósitos. Las compañías eléctricas son: Oncor en el área metropolitana de Dallas/Fort Worth Metroplex y en varias partes del oeste de Texas; CenterPoint Energy en Houston y zonas aledañas; AEP Central en Corpus Christi y zonas aledañas; AEP North en Abilene y otras comunidades del norte de Texas.